Atlassian on nimennyt Eficoden vuoden 2021 palvelukumppaniksi EMEA-alueella

Helsinki, 6.4.2022 – Atlassian on tänään nimennyt eurooppalaisen ohjelmistokehityksen tulevaisuutta rakentavan Eficoden vuoden 2021 parhaaksi palvelukumppaniksi Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan (EMEA) alueella.

Vuonna 2021 Eficode jatkoi Atlassianin ratkaisujen käyttöönottoa sekä hallittuina palveluina että asiantuntijapalveluina. Viime vuonna Atlassian Cloud -asiakkaat pystyivät Eficode ROOT -palvelun avulla integroimaan järjestelmäänsä muiden toimittajien sovelluksia. Eficode myös tuotteisti neljä suosituinta konsultointipalveluaan: ITSM-lanseerauspaketin, työpaja-arvioinnin, pilviarvioinnin ja pilvisiirtymän.

”Atlassian haluaa onnitella tämänkertaisia vuoden kumppaneita”, sanoo Atlassianin kansainvälisten kanavien johtaja Ko Mistry. ”Kumppanimme tekevät kaikkensa asiakkaidemme eteen ja vaikuttavat keskeisesti asiakkaidemme menestykseen. Siksi on meille ilo ja kunnia tuoda esiin muutamia parhaista kumppaneistamme, jotka tarjoavat asiakkaillemme viimeisimpiä huipputason ratkaisuja ja Atlassian-palveluita.”

Eficode on Atlassianin platinatason kumppani Skandinaviassa, Suomessa, Sveitsissä, Alankomaissa ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa sekä hopeatason kumppani Saksassa. Tätä nykyä Eficodella on yli 750 Atlassian-asiakasta, ja Atlassian-ratkaisut ovat merkittävä osa sen hallittuna palveluna tarjottavaa DevOps-alustaa, Eficode ROOT -palvelua.

Atlassian oli myös pääkumppanina Eficoden järjestämässä The DEVOPS Conference-tapahtumassa, johon ilmoittautui yli 10 000 osallistujaa. Atlassian-koulutuskumppanina tarjoamme asiakkaille koulutusta Insight-ratkaisun käytössä. Kyseessä on Jira-natiivi aineistonhallintaratkaisu. Olemme myös lisänneet koulutustarjontaamme kaksi uutta kurssia, joiden aiheina ovat Advanced Roadmaps ja Jira Align.

Eficoden Atlassian-konsultteja johtava Therese Lindepil toteaa: ”Atlassianin Vuoden kumppani -palkinto on aina hieno saavutus. Olemme jatkaneet kehitystä konsultointipalveluiden saralla, ja katsomme palkinnon todisteeksi osaamisemme innovatiivisuudesta ja ainutlaatuisuudesta. Jatkamme myös uusien Atlassian-palveluiden, -koulutusten ja -tarjousten lisäämistä. Haluankin jälleen kerran kiittää upeita tiimejämme, kumppaneitamme ja asiakkaitamme tästä mahtavasta saavutuksesta.”

Atlassian järjesti hiljattain webinaarin Atlassian-palveluiden siirtymisestä pilveen.

Markkinointijohtaja Lauri Palokangas, Eficode, lauri.palokangas@eficode.com, 050 486 4918

Tietoa Eficodesta

Eficode on Euroopan johtava DevOps-yritys, joka edistää DevOps-toimintamalleja ja ketteriä Agile-menetelmiä ja rakentaa ohjelmistokehittämisen tulevaisuutta yhdeksässä maassa yli 480 työntekijän voimin.

Eficode on hyväksytty Atlassian Platinum -kumppaniksi seitsemässä eri maassa. Se tarjoaa kaikki tarvitsemanne Atlassian- ja Agile-palvelut asiantuntijakonsultoinnista, pilveen siirtymisestä ja Eficode ROOT-palveluista koulutukseen ja lisenssimyyntiin. Eficoden asiantuntijat ovat laajalti sertifioituja Atlassian-ratkaisujen, kuten Jiran, Confluencen, Bitbucketin ja Bamboon, osalta. Jira Align mahdollistaa reaaliaikaisen näkymän tiimien toimintaan, toimien kohdistamisen läpi koko yrityksen sekä Agile-kehysten joustavan tuen (mm. Scaled Agile Framework, SAFe).