Helsinki, 19 huhtikuuta 2023 - Atlassian on tänään nimennyt Eficoden vuoden 2022 parhaana palvelukumppaninaan Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan (EMEA) alueella yrityksen erinomaisten saavutusten ansiosta vuoden 2022 aikana.

Eficode on onnistunut poikkeuksellisen hyvin kehittämään uutta liiketoimintaa, ajatusjohtajuutta ja Atlassianin ratkaisuja tukevia tuotteita ja palveluita.

Eficode oli yksi 26:sta kansainvälisestä kumppanista, jotka palkittiin Atlassianin Vuoden kumppani -ohjelman kautta jatkuvasta kehitystyöstään ja erinomaisesta asiakastyöstään.

”Vuosi toisensa jälkeen kumppaneidemme Atlassian-asiakkaille tarjoamat innovatiiviset ratkaisut ja heidän intohimonsa yllättävät ja ilahduttavat minua,” sanoo Atlassianin kansainvälisten kanavien johtaja Ko Mistry.

”Kumppanimme ovat alan johtajia, joilla on keskeinen rooli asiakkaidemme menestyksen varmistamisessa. Siksi meille on ilo ja kunnia tuoda esiin muutamia parhaista kumppaneistamme, jotka tarjoavat huipputason ratkaisuja ja Atlassian-palveluita ympäri maailmaa.”

Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja sanoo: “Tunnemme kunnioitusta saadessamme Atlassian Partner of the Year: Services EMEA-palkinnon - jälleen kerran. Asiantuntijuutemme Agile at Scale, pilvimigraatioissa ja IT-palvelunhallinnassa (ITSM) on antanut menestystä kaikilla kolmella alueella. Otamme tämän palkinnon tunnustuksena arvosta jota innovatiiviset palvelumme luovat asiakkaillemme, mukaan lukien Eficode ROOT, hallinnoitu DevOps-alusta. Haluaisin kiittää työntekijöitämme ja asiakkaitamme tämän huomattavan saavutuksen saavuttamisesta.

Yhteystiedot medialle

Lauri Palokangas, Markkinointijohtaja, Eficode. lauri.palokangas@eficode.com, +358 50 486 4918

Tietoa Eficodesta

Eficode on Euroopan johtava DevOps-yhtiö, joka edistää DevOps- ja Agile-menetelmiä ja rakentaa ohjelmistokehityksen tulevaisuutta kymmenessä maassa noin 600 ammattilaisen voimin.

Eficode on Atlassian Specialized Partner kaikissa Atlassian-palveluissa - Agile at Scale, ITSM ja Cloud, ja platinatason kumppani yhdeksässä maassa. Eficode tarjoaa Atlassian-palveluiden koko valikoiman asiantuntijakonsultaatioista Eficode ROOT -hallinnoituihin palveluihin ja koulutuksesta lisenssinhallintaan.

Eficoden asiantuntijoilla on Atlassian-sertifikaatteja laajasti eri ratkaisuista, mukaan lukien Jira Software -, Jira Align -, Confluence- ja Bitbucket-ratkaisujen soveltamisessa. Mittavalla ITIL- ja IT-palvelujen hallinnan osaamisellaan Eficode auttaa yrityksiä maailmanlaajuisesti Jira Service Management -ohjelmiston toteuttamisessa ja optimoinnissa.