Eficode on Atlassian Platinum -ratkaisukumppani 5 maassa

Tämä viestii, että Eficode on sitoutunut laajentamaan DevOpsiin erikoistunutta Atlassian-ratkaisukumppanuuttaan Euroopassa. Atlassianin tiimityökalut ovat yritysympäristössä DevOpsin skaalauksen ytimessä.

”Tavoitteenamme on levittää DevOpsin omaksumista, jotta yritykset voivat julkaista upeita ohjelmistoja nopeammin ja sujuvammin. Atlassianin työkalut tukevat innovatiivista DevOps-kulttuuria, minkä vuoksi Eficoden Platinum -ratkaisukumppanuus viidessä maassa on loistava uutinen DevOpsille Euroopassa”, sanoo Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja.

Eficode on toiminut menestyksekkäänä DevOps-ratkaisukumppanina Atlassianille, sillä yritys nimettiin Atlassianin vuoden DevOps-kumppaniksi syyskuussa 2018. Atlassian toimii myös Platinum-tason tapahtumakumppanina DEVOPS 2020 -tapahtumassa, joka on Eficoden merkittävin DevOps-tapahtuma teknisille asiantuntijoille ja yritysjohtajille.

Apua yrityksille Atlassian-työkalujen hyödyntämisessä parhaalla tavalla

DevOps-ympäristössä yleensä käytettävät Atlassian-työkalut ovat Jira Software, Confluence, Bitbucket ja Jira Align. Eficodella on yli vuosikymmenen kokemus yritysten auttamisesta Atlassian-työkalujen hyödyntämisessä parhaalla mahdollisella tavalla joko toteutuksen, skaalaamisen, kokoonpanon, koulutuksen tai ylläpidon kautta.

”Käytämme Atlassian-työkaluja useiden tuotteidemme optimointiin. Eficode ohjaa meitä jatkuvasti DevOps-asiantuntemuksellaan hyödyntämään Atlassian-työkalujamme tehokkaimmalla tavalla”, sanoo Kennet Jes Juliussen, Tanskan suurimman finanssitekniikkayrityksen, Bankdatan, kehittämistuen päällikkö.

Räätälöityjen palvelujen ohella Eficode tarjoaa Atlassian-työkalujen ylläpitoa ja tukea hallittuna palveluna, jotta kehittäjät voivat toimia proaktiivisesti tarjoamalla enemmän arvoa asiakkaille. Täällä yritykset voivat olla varmoja siitä, että haavoittuvuuksien korjaukset ja tietoturvapäivitykset käsitellään ajoissa ja että laajennukset toimivat hyvin.

Atlassian-työkalut ovat myös osa Eficode ROOT DevOps Platform -palvelua, joka kattaa koko ohjelmistokehityksen elinkaaren vaatimustenhallinnasta jatkuvaan toimitukseen ja analytiikkaan.

Atlassian kuvailee ratkaisupartnereita ”Atlassian-neuvojiksi, -konsulteiksi, -kouluttajiksi ja -ajatusjohtajiksi, jotka tarjoavat arvoa yli tuotetuntemuksen. Ratkaisukumppanit tarjoavat konsultointia, myyntiä ja teknisiä palveluita asiakasratkaisujen toimittamiseksi ja toteuttamiseksi Atlassian-tuotteilla.”

• Ilari Nurmi, CEO of Eficode, ilari.nurmi@eficode.com, +358 40 577 5084

• Niko Herold, Vice President International Operations at Eficode ROOT, niko.herold@eficode.com, +358 40 565 0002

Tietoja Eficodesta

Eficode on johtava DevOps-yritys Euroopassa, jonka asiakasarvon ja tiimin tyytyväisyyden keskiöön nostavat ideat edistävät DevOps-liikettä kuudessa eri maassa. Eficode on tehnyt DevOpsia jo ennen termin olemassaoloa auttamalla globaaleja brändejä, jotka haluavat tiimiensä tekevän ohjelmistoja tehokkaammin. Nykyään Eficode muuttaa yrityksiä vertaansa vailla olevalla DevOps-asiantuntemuksellaan ja rakentaa ratkaisuja, jotka hyödyntävät automaatiota ja pilvipalveluja. Eficoden yli 300 ammattilaisen yhteisö rakentaa yhdessä ohjelmistokehityksen tulevaisuutta. Lue lisää osoitteesta www.eficode.com.

Lue lisää Eficoden työstä Atlassianin kanssa täältä.

Tietoa Eficode ROOTista

Eficode ROOT on johtava DevOps-alusta, joka kattaa koko ohjelmistokehityksen elinkaaren aina vaatimustenhallinnasta jatkuvaan toimitukseen ja analytiikkaan. Se integroi eri työkalut, kuten Atlassian-kokonaisuuden ja Jenkinsin tai Kubernetesin kaltaiset avoimen lähdekoodin järjestelmät yhdeksi kokonaisuudeksi. Sitä tarjotaan hallittuna palveluna (SaaS), mikä tarkoittaa, että yritykset voivat ulkoistaa työkalujen ylläpito- ja tukitarpeensa ja keskittyä arvon luomiseen. Helposti saatavana oleva DevOps-asiantuntemus yhdistettynä maailmanluokan automaatioon ja työkaluintegraatioihin tekee Eficode ROOT DevOps Platform -palvelusta perustan nopeudelle, vakaudelle ja turvallisuudelle. Eficode ROOT tarjoaa keskitetyn pääsynhallinnan ja reaaliaikaisen näkyvyyden projektin tilaan, laatuun ja suorituskykyyn. Lisätietoja osoitteesta www.eficoderoot.com.