Helsinki, Suomi, 2. huhtikuuta 2024 - Eficode on nimittänyt Hans Parvikosken talousjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Parvikoskella on laaja kokemus taloushallinnosta IT-palveluyrityksissä, sekä yksityisesti omistetuissa että pörssilistatuissa. Hänen yli 15 vuotta kestänyt uransa talousjohtajana on keskittynyt pääasiassa IT- ja teknologiapalvelualalle.

"Viimeisen viiden vuoden aikana Eficode on kehittynyt suomalaisesta DevOps-edelläkävijästä johtavaksi eurooppalaiseksi yritykseksi Atlassianin, GitHubin ja GitLabin teknologioissa sekä Agile-, DevOps- ja pilvipalvelukonsultoinnissa. Sitoutumisemme laajentaa globaalia läsnäoloamme, orgaanisesti ja epäorgaanisesti, on vankkumaton. Toivotamme Hansin johtoryhmäämme ja talousjohtajan rooliin. Hän tuo mukanaan runsaasti kokemusta yhtiöllemme ja johtoryhmälle sekä tukee Eficodea sen seuraavassa kasvuvaiheessa", sanoo Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja.

Ennen Eficodeen liittymistään Hans Parvikoski toimi talousjohtajana Avidlyssa, Digitalist Group & Networkissa ja Ideanissa sekä erilaisissa taloushallinnon johtotehtävissä. Hansilla on kauppatieteiden maisterin tutkinto, pääaineenaan laskentatoimi kansainvälisen markkinoinnin ja liikejuridiikan opintojen kera. Hänellä on myös Certified European Financial Analyst (CEFA) -diplomi Aalto-yliopiston johdon koulutuksesta.

"Eficodeen korkeat kasvutavoitteet ja inspiroiva yrityskulttuuri vastaavat omaa ammatillista historiaani. Olen syvästi vaikuttunut yrityksen saavutuksista viime vuosina ja odotan innolla liittyväni Eficodeen matkalle ja osallistumaan sen jatkuvaan kasvuun. Eficode tarjoaa minulle uusia mahdollisuuksia henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kasvuun", sanoo Hans Parvikoski, Eficoden talousjohtaja.

Hans Parvikoski, Talousjohtaja, Eficode, hans.parvikoski@eficode.com, 040 5866 154

Ilari Nurmi, Toimitusjohtaja, Eficode. ilari.nurmi@eficode.com, +358405775084

Lauri Palokangas, Markkinointijohtaja, Eficode. lauri.palokangas@eficode.com, +358504864918

Tietoja Eficodesta

Eficode tekee yrityksistä parempia ohjelmistokehityksessä, ja rakentaa ohjelmistokehityksen tulevaisuutta 580 ihmisen voimin 10 maassa. Euroopan johtavana DevOps-yhtiönä Eficode opastaa yrityksiä DevOps- ja Agile-osaamisessa ja käytännöissä, ja auttaa heitä keskittymään kasvuun ja asiakkaisiinsa.

Eficode ROOT on pilvipalvelu joka kattaa ohjelmistokehityksen työkalut yli 50 toimittajalta, mukaanlukien Atlassian, GitLab, GitHub ja Kubernetes. Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme sovellusten hallintaa, jossa palvelunhallintatiimimme huolehtii asiakkaiden ohjelmistojen, sovellusten ja järjestelmien kehityksestä.