Eficode ROOT jatkaa kasvuaan suosittuna DevOps-työkalujen hallinnoituna palveluna

Helsinki, Suomi, Maaliskuun 29, 2022 - Eficode, DevOps-yritys joka rakentaa ohjelmistokehityksen tulevaisuutta, on hankkinut lukuisia uusia asiakkaita Eficode ROOTiin - hallinnoituun palveluun mikä integroi yhteen yli 50 DevOps-työkalua. Eficode ROOTia käyttää nyt yli 100 asiakasta ja noin 200 000 käyttäjää ympäri maailmaa.

Julkisesti listattu sähköisiä viestintäpalveluja alustana (PaaS) tuottava yhtiö otti käyttöön Eficode ROOTin to hallinnoidakseen Atlassian-tuotteita heidän työntekijöille ja asiakkailleen.

Julkisesti listattu kansainvälinen kymmeniä tuhansia työntekijöitä työllistävä metalliteollisuuden yritys päätti keskittää ja optimoida ohjelmistokehityksen työkaluvalikoimansa Eficode ROOTin avulla, samalla kun he virtaviivaistivat käytäntöjään Eficoden asiantuntijoiden kanssa.

Kansainvälinen nanoelektroniikan tutkimus- ja kehitysyhtiö yhtenäisti ohjelmistokehityksen prosessit eri tiimien välillä sekä vakioivat kehitystyökalut GitHub Enterprise on Azure-palvelun avulla, ja paransivat projektien läpimenoaikaa yli 3000 tutkijalleen.

Sveitsiläinen infrastruktuurianalytiikan teknologia- ja alustapalvelujen toimittaja otti käyttöön GitLabin tarjotakseen yhden DevOps-alustan kaikille ohjelmistokehittäjilleen. Asiakas valitsi Eficode ROOTin datan sijainnin, sekä yksityisyys- ja turvallisuusvaatimusten vuoksi.

Julkisesti listattu pohjoismainen täyden palvelun pankki keskitti koko heidän DevOps-työkaluketjunsa yli viideltä teknologiatoimittajalta Eficode ROOTiin heidän 500 ohjelmistokehittäjälleen.

“Kun kehitystiimit ylläpitävät itse omia työkalujaan, heillä on vähemmän aikaa luoda parempia ohjelmistoja ja maksaa teknistä velkaa. Hallinnoitu palvelu DevOps-työkaluille on merkittävä hyppy sekä tuottavuuden että asiakasarvon näkökulmasta - myös niille organisaatioille joilla on kypsät DevOps-käytännöt. Eficode ROOT on tehokas tapa saada aina ajantasaiset työkalut asiakastuen kera.”, sanoo Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja.

Eficode ROOT on hallinnoitu palvelu joka tarjoaa työkalut ohjelmistojen suunnitteluun, kehitykseen ja jakeluun. Asiakkaat voivat käyttää heille mieluisia työkaluja eri toimittajilta, mukaan lukien Atlassian, GitLab, GitHub, HashiCorp, Jfrog ja Sonatype. Näiden työkalujen integrointi luo ‘ohjelmistotuotantolinjan’. Käyttäjien tunnistautumista ja pääsynhallintaa helpottaa Eficode ROOT Team Management. Työkalulinjan yksittäiset työkalut ovat aina ajan tasalla ja Eficoden tarjoaman tuen piirissä.