Eficode ønsker Lande Castberg velkommen som sin nye landsdirektør i Norge

Helsinki, Finland, 16. juni 2020

Eficode, det ledende DevOps-selskapet i Europa, har utnevnt Lande Castberg til sin nye landsdirektør i Norge.

Etter vekstinvesteringen i 2018, har Eficode satt fart på den internasjonale ekspansjonen. Eficode kjøpte Praqma, et ledende skandinavisk DevOps konsulentfirma i 2019, og utnevner nå en ny landsdirektør i Norge for å få fart på DevOps-transformasjons- og DevOps-plattformvirksomheten i Norge.

"Eficode tror på automatisering og kontinuerlig forbedring som bygger på DevOps kultur og verktøy. DevOps har potensiale til å låse opp organisasjoners tillit, kostnadseffektivitet og konkurranseevne. Jeg er glad for å ønske Lande velkommen til Eficode for å fremskynde adopsjonen av DevOps i Norge. Lande bringer et vell av erfaring og kunnskap som er avgjørende for ytterligere å akselerere vår internasjonale vekst, sier Ilari Nurmi, administrerende direktør i Eficode.

Lande er en erfaren IT-utøver og leder innen smidige metoder, IT-prosjektledelse og informasjonssikkerhet. Hun har sterkt fokus på utvikling og implementering av IT-strategier og prosesser.

"Jeg brenner for kontinuerlig forbedring og utvikling av mennesker, prosesser og systemer innen IT-sektoren. Jeg er veldig glad for å være en del av Eficode Norge hvor jeg har muligheten til å fortsette å lære, og å dele min kunnskap og erfaring", sier Lande Castberg, Eficodes’ nye landsdirektør i Norge.

Lande har mer enn 20 års erfaring innen IT-bransjen. Før hun begynte i Eficode, var Lande sjef for Way of Working i Telia Norge og var en del av Agile Transformation-teamet med ansvar for Norge. Hun har også hatt flere roller for vurdering av informasjonssikkerhetsrisiko i ABN Amro Bank N.V. Lande jobber også som frivillig i DevOpsDays Oslo, hvor hun i år også er leder for gruppen.

Hun har en Master of Science-grad i datakommunikasjon fra Kingston University i London og en Master i juridisk praksis fra City, University of London.