Eficode har nå mottatt prisen for DevOps tre år på rad

Helsingfors, 28. april 2021 - Atlassian kåret i dag Eficode, Europas ledende DevOps-selskap, til årets Atlassian-partner 2020: DevOps. Samtidig kåret Atlassian Riada - nå en del av Eficode, som årets Atlassian-partner 2020: Services.

I 2020 har Eficode og Riada fortsatt å øke iverksettingen av Atlassian-tjenester, både som administrerte tjenester og gjennom profesjonelle tjenester. De nådde også viktige milepæler for kundene med Jira Align og Jira Service Management. Gjennom 2020 hjalp de en rekke kunder, inkludert Vestas, Volvo, WirelessCar og Nordic Entertainment Group. Innføringen av Atlassians produkter og tjenester fortsetter stadig å øke etter hvert som virksomhetene søker differensiering gjennom programvare.

"Atlassian gratulerer og takker Eficode og Riada", uttalte Martin Musierowicz, leder for Global Channels i Atlassian. "Løsningspartnere spiller en viktig rolle for våre kunders suksess, og vi er glad for å kunne fremheve noen av våre viktigste partnere som yter mer enn det forventede for å tilby innovative løsninger og Atlassian-tjenester til våre kunder."

Eficode er en Atlassian Platinum-partner i alle skandinaviske land og i Nederland, og en Gold-partner i Tyskland. Nylig kjøpte selskapet Riada, en markedsleder innen Atlassian-rådgivning i Sverige. I dag har Eficode over 400 Atlassian-kunder, og Atlassian-løsninger er en fremtredende del av Eficode ROOT, en DevOps-plattform som administrert tjeneste. Sammen øker selskapene bevissthet og forståelse av Atlassian-løsninger og DevOps - noe som til syvende og sist fremmer Atlassians oppdrag: å frigjøre potensialet i hvert team.

Christian Johansson, leder for Atlassian-virksomheten i Eficode sier: "Både Eficode og Riada har sanket globale priser for årets Atlassian-partner flere ganger. Vi ser på Service-prisen som et bevis på at vår konsulentkompetanse er innovativ, rettidig og unik. Gjennom året har både Eficode og Riada utviklet flere unike tjenester for å innfri behovene til våre kunder over hele Europa. Vi fortsetter å utvide våre nye tjenester, opplæring og tilbud for Atlassian. Jeg vil takke våre fantastiske team, partnere og kunder for denne enestående prestasjonen - igjen."

Eficode og Atlassian arrangerer et felles webinar 20. mai. I dette webinaret får du lære hvordan DevOps knytter sammen utvikling, IT-drift og agile team med automatisering som spenner over løsninger fra Atlassian og andre løsningsleverandører. Bli med på webinaret her!

Mediekontakter

Lauri Palokangas, Chief Marketing Officer, Eficode, lauri.palokangas@eficode.com, +358 50 486 4918

Eficode er det ledende DevOps-selskapet i Europa og er med sine over 400 ansatte i sju land en pådriver i DevOps- og Agile-bevegelsen og moderne programvareutvikling.

Eficode veileder kunder med DevOps- og Agile-ferdigheter og praksis, og gjør det mulig for dem å fokusere på vekst og egne kunder med Eficode ROOT DevOps-plattformen: en administrert tjeneste med over 40 foretrukne verktøy, inkludert Atlassian, Jenkins og Kubernetes; sammen med deres applikasjonsadministrasjons- og Atlassian-tjenester.

Om Riada

Riada - Now part of Eficode, er en Atlassian Enterprise Platinum Solution-partner og et naturlig sted å gå for alt som hører Atlassian til. Riada tilbyr ekspertise innen ITSM, DevOps, Agile metoder og AWS. I tillegg til sin Atlassian-ekspertise tilbys Atlassian-kunder også konsulentvirksomhet med inngående kunnskap om forretningsutvikling, arbeidsmåte og forskjellige andre metoder og kjente rammeverk.

Riadas oppdrag er å styrke samarbeidet i alle organisasjoner og hjelpe kundene med å bli mer vellykkede. De støtter teamene med agil beste praksis og hjelper bedrifter med å omdefinere prosessene sine for å oppnå høyere effektivitet.